Gestió de factures a proveïdors
Els nostre client amb 7000 factures/any i 2 empleats, es veia obligat a destinar un conjunt de recursos considerable per compatibilitzar, introduir i gestionar el pagament o devolució de les factures de proveïdors que rebia al seu departament d’administració. Sovint i per altra banda, la documentació s’acumulava patint endarreriments considerables pel que fa a la informació del programari de gestió i el tancament de la facturació.
A més, el fet de no digitalitzar les factures arribades en format físic, comportava problemes quan un document havia de ser consultat per diferents persones o es trobava fora de la seva ublicació física d’arxiu.
La solució aportada fou:
- Recollida de la documentació en un apartat de correus
- Manipulat i codificació de cada factura
- Digitalització certificada i generació de factura electrònica
- Verificació de dades comptables.
- Generació diària d’un fitxer d’intercanvi per integrar les dades al programari de gestió propi.
- Enmmagatzematge i custòdia de la documentació física.