• Gestió de factures a proveïdors
01 mar

Gestió de factures a proveïdors


Els nostre client amb 7000 factures/any i 2 empleats, es veia obligat a destinar un conjunt de recursos considerable per compatibilitzar, introduir i gestionar el pagament o devolució de les factures de proveïdors que rebia al seu departament d’administració. Sovint i per altra banda, la documentació s’acumulava patint endarreriments considerables pel que fa a la informació del programari de gestió i el tancament de la facturació.

A més, el fet de no digitalitzar les factures arribades en format físic, comportava problemes quan un document havia de ser consultat per diferents persones o es trobava fora de la seva ublicació física d’arxiu.

La solució aportada fou:

  • Recollida de la documentació en un apartat de correus
  • Manipulat i codificació de cada factura
  • Digitalització certificada i generació de factura electrònica
  • Verificació de dades comptables.
  • Generació diària d’un fitxer d’intercanvi per integrar les dades al programari de gestió propi.
  • Enmmagatzematge i custòdia de la documentació física.

Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar la teva experiència de navegació. X